I vår nye strategi er "synlighet og profilering" vedtatt som ett av fire fokusområdet for HNF. Ett av våre delmål er å "Løfte fram medlemsbedriftene og synliggjøre næringslivet vårt i, og utenfor, Heim".
Et av tiltakene under dette delmålet, er å bidra til økt profilering på nett av våre medlemsbedrifter. Vi håper og tror at en mer levende variant av "Ukas bedrift" vil være effektivt for å oppnå dette delmålet. Ved å lage videoer, i tillegg til nyhetssak om bedriften, vil bedriten få økt eksponering, profilering og forhåpentligvis bidra til positivt omdømme av det varierte næringslivet i Heim.
Gjennom ukas bedrift har din bedrift en unik mulighet til å profilere seg både i, og utenfor, Heim. Da vi har en litt yngre følgerskare i våre SoMe-kanaler, er dette også en ypperlig mulighet til å potensielt nå ut til nye arbeidstakere.
Vi håper derfor at våre medlemsbedrifter vil legge ned et godt stykke arbeid, og gjøre dagen så interessant som mulig. Det trenger slettes ikke være perfekt. Det viktigste er at medlemsbedriftene gir oss et godt og realistisk bilde på hvordan en arbeidshverdag hos dem kan se ut, hvilke yrkesgrupper som jobber der, hvilke type utdanning som kreves og hva som gjør det trivelig å jobbe for bedriften.
Ukas bedrift lanseres uke 24 - og det er Belsvik Elektro som tar den første stafettpinnen onsdag 14. juni, etterfulgt av Gjensidige SHT uke 25, den 23. juni. Så følg med! Dette blir interessant og lærerikt!
P.S
Nysgjerrig på ledige stillinger i Heim? På iheim.no finner du oversikt over ledige stillinger, samt kommende arrangement i Heim kommunes største arrangementskalender.
Commentaires